Wij zijn te bereiken op: +31(0)318-306656
info@ladievo.nl & info@pets-only.nl
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 -17.00 uur
48 uur levering*
Compleet assortiment*
Vraag offerte aan bij grote aantallen*
Laag franco order bedrag*
 
 
 
 

Klantenservice

Op deze pagina vindt U algemene informatie over diverse zaken die voor U van belang zijn wanneer U gebruik maakt van onze website.

Nieuw als klant

Bij iedere bestelling wordt, op basis van een aantal criteria, bepaald of U  gebruik kunt maken van de optie om op rekening te betalen.

Het kan voorkomen dat U niet direct gebruik kunt maken van de betaalwijze op rekening.

Wij behouden ons het recht voor om betaling op rekening niet voor alle bestellingen aan te bieden.

In dat geval kunt U gebruikmaken van één van de andere betaalwijzen die wij aanbieden. Wij vragen om Uw begrip betreffende onze aanpak voor de betaalwijze betalen op rekening.

Transport en verzending

Onze orders worden vervoerd met POSTNL 

Daarnaast beschikken wij over eigen vervoer voor het wegbrengen van eventuele spoedbestellingen.

Heeft U een orderbedrag van 250,- Euro Exclusief BTW?  Dan betalen wij de verzendkosten! Wij leveren uw bestelling dan franco huis!

Privacyverklaring

Lamphen Groothandel in hondensnacks hecht waarde aan het beschermen van de privacy. Onze privacyverklaring is van toepassing op de Lamphen Groothandel in hondensnacks webwinkel, te weten www.ladievo.nl , en betreft het verzamelen van gegevens en gebruik.

Door het gebruik van onze website maak je kenbaar dat je akkoord gaat met de behandeling van jouw gegevens zoals deze in deze verklaring worden beschreven.

Wijzigingen in deze privacyverklaring worden op de website van Lamphen Groothandel in hondensnacks bekend gemaakt. De uitgebreide tekst van onze privacyverklaring kunt U vinden op https://ladievo.nl/privacyverklaring

Retouren en manco’s

Wil je een artikel terugsturen of een ontbrekend artikel melden?

U kunt een mail sturen naar info@ladievo.nl of  meldt retouren en of manco’s Telefonisch via : +31 (0)623494376.

Natuurlijk kunt U uw retouren of manco’s  ook doorgeven aan onze vertegenwoordigers.

LET OP! Bij schade aan een door U ontvangen pakket dient deze binnen 1 week  via ons bij de vervoerder gemeld te worden. Na deze periode kunnen er geen vervoersklachten meer worden aangemeld.

 

Bestellen en algemene voorwaarden

Om te kunnen bestellen via de website dient U te beschikken over inloggegevens. Voor de website login dient u gebruik te maken van een door U aangevraagd account.

U dient dus eerst een account aan te maken. Daarna krijgt U een bevestiging en kunt U ook prijzen zien.

Uitsluitend ondernemers die actief zijn in de huisdierenbranche kunnen een account aanvragen en via de website bestellen.

Onze algemene voorwaarden kunt U vinden op https://ladievo.nl/voorwaarden

 

Afrekenen, prijzen en condities

U kunt bij ons betalen met IDeal, op rekening (factuur) of d.m.v. Overschrijving.

Wij hanteren geen dagprijzen. Het kan echter incidenteel voorkomen, dat door gestegen grondstofprijzen of schaarste van bepaalde (slacht)producten de prijs afwijkt van de prijs die op de website vermeld staat. Is dit het geval neem dan contact met ons op.

.

Bestellen

U heeft verschillende mogelijkheden om uw bestelling bij ons te plaatsen.

Telefonisch via : +31 (0)623494376, per e-mail info@ladievo.nl,via onze website www.ladievo.nl en tijdens kantooruren bereikbaar op whatsapp +31 (0)623494376.

Natuurlijk kunt U uw bestellingen ook doorgeven aan onze vertegenwoordigers.

 

Uw account bijwerken

Door een account aan te maken bij onze winkel, kunt u sneller afrekenen, meerdere verzendadressen opgeven, uw bestellingen bekijken en tracken en meer.

Vanaf uw Mijn Account Dashboard heeft u de mogelijkheid om een momentopname van uw recentelijke accountactiviteit te bekijken en uw accountgegevens te updaten.

Selecteer een link in Uw account dashboard om gegevens te bekijken of te bewerken.